Touch my pinky

Monday, 12 November 2012

Berblogging jap , lepas serabut dgn F Y P project n mid-term exam


Belajar tak kan abis , kerjaya plak akan tiba.. cepat masa berlalu dh nk abis study . Dalam taun nie saja macam - macam benda dh jadi dalam diri nie dan keluarga . Allah mengetahui apa y terjadi ada hikmahnya . Alhmdulilah , Allah sentiasa di sisi , Terima Kasih.


Lama x update nie asa kekok plak nk menaip pa .. heh , ok . Pic atas nie asalnya bru ja amek kmarin masa kua g Program Mantan JPK n Sekretariat Kolej y sesi 2012 nya , cian dh jadi mantan - mantan dh , tp kira oklah program tu wt untuk mnghrgai kami - kami y terlibat secara langsung dlm klej kediaman.. Ok, forget it about that ! hehe.. mau cita y tu xkn abis sampae esok pagi ^_^




indahnya hidup kalau kita dapat apa yang kita nak , dan terbang bebas macam belon nie. Esok belom tentu akan sebaik hari nie , dan xkan sama mcam arini . Perasaan pon xkan sama macam semalam, arini dan esok. Disaat ku perlukan kekuatan disebalik kelemahan yang kulalui sebelum nie , ada sahabat - sahabat di sisi , terima kasih , sayang ampa suma . 





Akan terus berlari mengejar awan yang pergi~ ~ ~ cewah, nanyi la plak.. semakin dewasa kian sukar mengenal diri sendiri . Sebabnya , kalau nak taw la nie hidup kt U nie smakin sibok , sibok memanjang cz dah taun 3 , kalut wat FYP project , sampaikan kadang asa mcm xterurus ja diri ni , opss.. tak teurus tu mksudnya xdpt arrange date, scedule mcm dlu2.. kdg - kdg smpae lupa apa menda la y xwt lg even dh wt notes siap tampal kt dinding.. hahaha , nie la org kata makan , tido , dh jadi demam f y p ... 




Sempat lagi pose dalam kelas kn , kadang - kadang bila kita wat menda yang kita suka nie akan minda kita untuk wat menda lain dengan baik , so xsalah la kn.. :)


KATA - KATA CINTA :




** YOU CAN'T MAKE THE SAME MISTAKE TWICE. THE SECOND TIME YOU MAKE IT, IT'S NO LONGER A MISTAKE, IT'S A CHOICE


** Sedekahkanlah satu senyuman walau dihatimu tidak lagi mampu bertahan


**SOMETIMES I KEEP MY FEELINGS TO MYSELF BECAUSE IT'S HARD FOR SOMEONE TO UNDERSTAND


Harap dipertemukan jodoh dengan seseorang yang memahami diri nie ,  biarlah dia menjadi imam solatku , tulang rusukku , menjagaku seperti mana ibu dan ayahku menjaga ku sejak dari kecil . HARGAILAH SESEORANG JIKA SEDANG MEMILIKI , JANGAN MENYESAL TIKA SEMUANYA BERAKHIR . HATI MANUSIA NIE ALLAH Y CIPTA , ADA PERASAAN . JAGALAH IA SEBAIK MUNGKIN. 

ok, thanks , dah penat menaip :)) Assalamualaikum 
: ieza jaezah entry :